Hitman 2
0

Dupa cateve zeci de ore bune investite in ultima vreme in jocuri de tip open world, precum Witcher sau Spider-Man, unde de multe ori ma aflam intr-un continuu ciclu de a ma plimba din punctul A in punctul B, in locuri in care daca misiunile nu ma indreaptau, aveam sanse slabe sa ma duc, am avut ocazia sa joc Hitman 2 care se simte ca o briza de aer noua. Acesta este un joc de tip stealth creat de cei de la IO Interactive si publicat de catre Warner Bros. Interactive Entertainment ca un sequel al primul joc din serie lansat in 2016. De mentionat faptul ca in 2016 seria a avut parte de un reboot, iar pentru cei care tocmai ce l-ati descoperit pe Agentul 47, trebuie sa stiti ca exista inca patru titluri lansate ce va pot satisface placerea de a juca titluri stealth.

Pot spune cu un zambet placut, ca Hitman 2 imi aduce intr-o oarecare masura aminte de vremurile de demult, unde ma jucam de atat de multe ori pe aceeasi harta, intrucat stiam fiecare coltisor care sa-mi ofere avantaj in a-mi duce obiectivele la bun sfarsit. Am petrecut ore in sir pentru fiecare misiune, incercand sa imi elimin tintele intr-un mod diferit de fiecare data, si in niciuna din incercari nu m-am simtit ca si cum as vrea sa ma dau batut pana nu reusesc sa-mi duc obiectivul pana la capat asa cum vreau eu. Insa dupa ceva efort depus pentru a intelege mecanica jocului, si detalii precum salvarea jocului inainte de a face o miscare, sau legatura complexa dintre cauza si efect, tot jocul a devenit din ce in ce mai placut.

Hitman 2 nu este un joc care sa te atraga pentru povestea lui, insa evenimentele create se pot lega foarte mult de evenimentele din ziua de azi, precum evenimentele din Orientul Mijlociu sau progresele in domeniul inteligentei artificiale. La lansare, jocul are numai sase misiuni in care Agentul 47 sa-si faca de cap cu tintele lui, insa ca sa nu va plictisiti, cei de la IO si-au propus sa lanseze cate o noua misiune luna de luna.

Daca vreodata ati stat si v-ati gandit la un mod de a asasina pe cineva, sunt destul de sigur ca acel mod il puteti pune in practica in Hitman 2, pentru ca in definitiv jocul este despre crima. Pe langa clasicul glont in cap, puteti opta pentru modalitati de asasinare, precum otravirea bauturilor, aruncarea in gura unui hipopotam, modificarea unui robot sa va impuste tinta, sau de ce nu, clasicul calcat pe capul greblei. Toate acestea pentru a va satisface nevoile de asasin intrucat modul de a va elimina tinta ramane la latitudinea voastra si puteti gasi metode care mai de care mai originale. Un exemplu, ar fi faptul ca intr-una din misiuni, a trebuit sa asasinez doua personaje, iar prin natura povestii, am reusit sa aduc una din personaje deasupra traseului de Formula 1 si sa-l imping in calea celei de-a doua tinte pentru a-i deraia masina si a face doua victime cu o singura miscare.

Cand vine vorba de rejucabilitate, Hitman are un mare plus, deoarece cu cat obti mai multe puncte pe fiecare dintre harti, cu atat veti primi bonsuri precum costume in plus, arme si noi oportunitati. De exemplu, daca intr-una din incercari observati ca tinta obisnuieste sa bea, in urmatorul joc puteti incerca otravirea apei pentru un final neasteptat. Cu acest lucru in minte cei de la IO reusesc sa va faca sa va puneti mintea in miscare si sa veniti cu noi idei de a va asasina tinta.

Modul Elusive Targets care se regaseste si in Hitman 1, il gasim si in partea a doua. Acesta este un mod in care jucatorul are o singura sansa pentru a-si asasina tinta, iar daca da gresi acesta nu va mai avea sansa sa incerce din nou misiunea. Prima misiune de acest gen il are ca tinta pe actorul Sean Bean, iar numele tintei este “The Undying”, un pic ironic dat fiind faptul ca in multe din rolurile jucate de Sean Bean acesta moare.

In incheiere as dori sa mentionez faptul ca Hitman 2 mi-a oferit unul dintre cele mai distractive momente pe care le-am avut in ultima vreme, iar daca esti in cautare de un joc in care sa iti antrenezi talentele de asasin modern sau esti in cautare de un joc care nu este open world gata sa iti ofere un timp bun, atunci Hitman 2 este jocul pentru tine.

- Un joc fresh gata sa te impresioneze

- Iti poti crea propriul scenariu

- Asasinarea lui Sean Bean