Articol curent
Tekken 7
0

Pe parcursul unei perioade de aproximativ 20 de ani Tekken ajunge la un glorios numar 7 in coada, acesta evoluand de la un joc la altul, aducand stilul aparte de lupta la zi cat si posibilitatea de miscare in plan 3D a jucatorilor. Un aspect ce il face mai special.

Dupa evenimentele din jocul precedent, razboiul dintre Mishima Zaibatsu si G Corporation inca este in desfasurare, ambele corporatii incercand gasirea lui Jin Kazama. Povestea este narata de catre Oscar Wilde, un reporter care isi pierde familia din cauza razboiului inceput de catre Jin.

Mishima Saga este o poveste scurta care poate fii terminata in mai putin de trei ore, fiind axata mai mult pe problemele familiei Mashima. O alternativa la a cunoaste mai bine si restul personajelor este Character Episode, care ofera mici detalii desre fiecare personaj in parte, ceea ce ne face mai familiari cu povestile lor.

Pe langa campania scurta, jocul ne ofera atat lupte offline in care ne putem lupta pentru deblocarea de obiecte customizabile pentru fiecare personaj in parte, cat si lupte online in care ne putem demonstra skill-urile si combo-urile, atat in fata prietenilor cat si a altor adversari. In modul Online avem Ranked Match unde dupa fiecare meci dobandim un rank, Player Match in care putem juca meciuri normale, cat si Tournament in care jucam contra a mai multor playeri, in forma pirmaidala pentru a vedea care este cel mai bun.

Dupa cum spuneam mai sus, in urma anumitor meciuri jucate dobandim obiecte customizabile, care ne vor schimba infatisearea fiecarui personaj, avand chiar si cateva costume din jocurile precedente, oferindu-ne cateva momente de nostalgie. Obiectele customizabile pot fii cumparate si cu ajutorul unei monezi din joc denumita Fight Money, care ne este oferita in urma fiecarui meci jucat.

Tekken 7 ofera fanilor mici parti din vechile sale jocuri precum o categorie Jukebox (aceasta este exclusiva pentru PlayStation 4), iar aici avem toate melodiile utilizate in jocurile precedente si ne putem realiza un playlist pe care putem sa il ascultam in timp ce jucam. O alta aditie este Gallery, in care regasim concept art-uri din jocurile mai vechi sau chiar si cute-scene-uri si intro-uri din acestea, oferind cateva momente de nostalgie sau chiar noi cunostinte despre povestile personajelor din joc.

Exclusiv pentru PlayStation 4 exista si un mod VR, in care putem vedea modelele personajelor din joc si sa facem un tur prin practice room, nimic special la acest capitol.

Schema de joc este foarte prietenoasa, oferind chiar si incepatorilor loc de a incerca si chiar de a se bucura de cateva meciuri impotriva prietenilor sau a AI-ului. Dar pentru fanii jocurilor fighting este putin mai dificil si te pune mai mult pe ganduri deoarece anumite mecanici au fost schimbate iar legarea combo-urilor este mai greoaie. Cateva mecanici noi introduse sunt Rage Arts/Drives si Power Crushers. Rage Arts este o mecanica care iti ofera sansa de a intoarce meciul cand ramai doar cu 25% din viata sau mai putin si vei putea ataca cu un Rage Art prin simpla apasare a doua butoane, realizand un atac spectaculos din punct de vedere vizual cat si foarte devastator pentru adversar. Rage Drive-urile sunt putin mai diferite, insa activarea acestora este similara cu un Rage Art, sunt mai greu de blocat si le poti lega cu alte combo-uri. Power Crusher iti da posibilitatea de a absorbi atacurile high cat si medii si iti da posibilitatea de a lovi la randul tau adversarul.

Modul multiplayer are cateva probleme, cel putin cand a fost incercat de subsemnatul, nu am reusit sa gasesc niciun meci. In urma unui update am avut ocazia sa gasesc cativa adversari, dar din pacate, meciurile au fost foarte slabe din cauza intreruperilor continue. Este probabil ca problema sa fie remediata cu ajutorul unui patch, insa la data la care am jucat noi au fost problemele de mai sus.

Am putea spune ca luna aceasta este dedicata jocurilor de fighting, unde Tekken 7 infrunta glorios un alt joc aparut recent si chiar castigand cateva puncte in plus la diferite categorii. Avand o campanie relativ scurta, jocul exceleaza la alte categori si ne ofera multe ore de lupte pline de actiune si suspans.

Varietatea de personaje

Diversitatea customizarii personajelor

Story mode scurt