
Phil Spencer, vicepresedintele executiv al diviziei de gaming Xbox, a dezvaluit ca mult asteptata consola Xbox Series X, care va intra pe piata de profil spre finele anului 2020, nu se va axa pe exclusivitati in primii 1-2 ani de existenta, ci pe experienta de gaming de care va beneficia user-ul intrucat “developer-ii au la dispozitie capacitatile necesare ca sa obtina maximum posibil din hardware-ul de gaming de care dispun”.
Phil a punctat ca ideea de la care s-a plecat a fost, logic, creearea celei mai bune console pe care o poti lega la un tv, insa nu s-a dorit limitarea producatorilor de gaming catre un anume tip de consumator, din moment ce acestia tintesc un public cat mai vast. Se pare ca planul final a fost obtinerea unui produs care sa satisfaca concomitent 3 aspecte: gamerii cu acces la diferite tipuri de terminale, utilizatorii ce doresc o selectie de jocuri cat mai variata si, nu in ultimul rand, developer-ii care sa beneficieze de cea mai actuala tehnologie in domeniu.
Lasa un raspuns