Review-uri GameXP
Now Reading
Jump Force
0

Cu ocazia implinirii a 50 de ani a revistei Shonen Jump, o revista saptamanala care a adus la viata multe anime-uri si manga-uri super cunoscute si iubite de fani, precum Dragon Ball, Naruto, One Piece sau Yu-Gi-oh, cei de la Spike Chunsoft ne incanta cu Jump Force, un joc de tip arena tag team fighting cu un total de 40 de personaje diferite gata sa faca fanul din tine sa o ia razna.

Chiar daca storyline-ul nu este foarte lung, excluzand misiunile secundare, modul in care ne este prezentata actiunea tinde sa progreseze ca un tanc la deal. Povestea in sine este foarte simpla: in prolog esti prezentat ca un om obisnuit, dar care se gaseste la locul nepotrivit, in momentul nepotrivit. Astfel, prins intr-o batalie dintre cateva personaje din Dragon Ball, Naruto si One Piece esti lovit cu un atac mortal de catre Frieza, ca mai apoi sa fi readus la viata ca un personaj ce are abilitatea de a se folosi de puteri supranaturale (foarte original, nu?). Ce urmeaza dupa, este o poveste generica unde alegi una dintre cele trei tabere, si anume Goku, Luffy sau Naruto si impreuna cu partea aleasa tabaciti raul. Mai mult, la putin timp dupa prima parte a jocului, cand te-ai acomodat cu tot ce are el de oferit, acesta devine destul de linear, si tot ceea ce trebuie sa faci este sa rezolvi problemele aparute, dar si sa recrutezi aliati pe drum. Povestea putea fi imbunatatita cu interactiuni mai complexe, data fiind ocazia intalnirii unor personaje din mai multe universuri, care nu ar fi avut ocazia sa se intalneasca altfel.

La nivel de customizare a personajului, comparativ cu ultimele jocuri de genul lansate, nu iti este oferita o gama la fel de larga de customizari, insa ce iti este oferit, este mai mult decat suficient. Multe din customizarile prezente sunt imprumutate din univesurile prezente in Jump Force. In timpul in care mi-am creat propriul personaj, am vazut cateva stiluri de par ale unor personaje pe care mereu mi-am dorit sa am ocazia sa le folosesc intr-un joc de de acest gen. La acest capitol as vrea sa mai adaug si faptul ca abilitatile pe care le poti avea la dispozitie sunt adunate de la toate personajele si pot fi combinate dupa bunul plac.

Desi grafica jocului si efectele speciale arata superb, as vrea sa dau la o parte elefantul din casa, si sa va zic ca animatiile din timpul cutscene-urilor lasa de dorit, unde un mare minus il vei intalni la personaje care sunt putin spre deloc animate, unde desincronizarea buzelor cu vocile si chiar expresiile faciale care rar se misca, fac ca jocul sa se simta neterminat, si mai mult de atat, te deconecteaza de la si asa, o poveste mediocra. Daca tot am vorbit de cutscene-uri, as vrea sa vorbesc putin si de cum am fost fortat sa ma uit la toate filmuletele, nefiind in posibilitatea de a da skip, uneori generandu-mi o oarecare frustrare. Partea buna a lucrurilor este ca aceasta problema a fost adresata intr-un patch ulterior playthrough-ului meu, astfel vei putea sari peste filmuletele care sunt greu de urmarit.

Cand vine vorba de actiune, combatul jocului este destul de simplu, se bazeaza pe un sistem piatra, foarfeca, hartie unde miscarile inamicilor sunt luate din anime-uri sau manga. Cu acest detaliu in minte, combatul devine destul de usor, mai ales ca fiecare miscare poate fi blocata, parata sau evitata. Desi AI-ul nu ofera o prea mare provocare, fiind destul de linear in materie de combat, in online contra alti jucatori este locul unde acesata mecanica straluceste cel mai tare, unde fiecare cauta sa isi faca oponentul sa isi lase garda jos. O schimbare cu care pot sa zic ca mi-a fost destul de greu sa ma obisnuiesc, intr-un prim meci de 3v3 tag team, ma intrebam de ce bara mea de viata scade foarte repede, mai ales ca nu eram lovit. Aparent, toata echipa are acelasi pool de viata, care, odata terminat, echipa respectiva pierde. Mergand cu aceste detalii in gand sa joc contra alti jucatori, la inceput am avut oarecare dificultati in a ma adapta la aceste schimbari, insa pe masura ce am progresat prin poveste si mi-am luat bataie in repetate randuri online, parca aceasta mica schimbare nu a mai avut un impact asa de mare. Daca tot am vorbit de online, tin sa mentionez ca in astfel de jocuri lag-ul este un factor foarte important pentru ca fiecare secunda conteaza enorm in astfel de momente, iar spre surprinderea mea conexiunea a fost foarte stabila in fiecare meci jucat, cu mici exceptii atunci cand jucatorii se deconecteaza in mijlocul bataliei.

In incheiere, as vrea sa mentionez faptul ca Jump Force este un joc bun care are o poveste destul de simpla, un combat foarte “flashy” si cu un potential care nu a fost folosit la intrega sa capacitate, dar care te va tine in priza pentru cateva ore bune. Ca un adaos pentru numarul personajelor, in valoare de 40 la momentul actual, mentionez ca mi-as dori ca in viitor sa  am ocazia sa joc cu un numar mai mare de personaje din manga si anime-urile favorite.

PRO

- Peste 40 de personaje din universuri diferite
- Online-ul care nu are probleme
- Un sistem de combat foarte balansat

CONTRA

- Animatiile din cutscene-uri
- Customizare nu la fel de complexa ca in alte titluri
- As fi vrut mai multe personaje

Rating
Our Rating
User Rating
Rate Here
Gameplay
7.4
Grafica
6.9
Sunet
7.2
Storyline
6.4
Multiplayer
7.8
Atmosfera
7.6
Rejucabilitate
6.0
Durata de joc
7.5
Optimizare
6.2
Diversitate Gameplay
7.7
PE SCURT

Jump Force este un joc menit sa aduca un mic omagiu fanilor revistei Shonen Jump, insa de multe ori pe parcursul jocului esti lasat cu anumite gauri care pe viitor sper sa fie umplute

7.1
Our Rating
User Rating
You have rated this
About The Author
Claudiu Diaconu

Leave a Response

Gameplay
Grafica
Sunet
Storyline
Multiplayer
Atmosfera
Rejucabilitate
Durata de joc
Optimizare
Diversitate Gameplay