Kingdom Hearts III
0

Kingdom Hearts 3, probabil, este unul dintre cele mai asteptate titluri din acest an. Dupa mai bine de 13 ani de la lansarea celui de-al doilea titlu mare din serie si trecerea a doua generatii de console, in sfarsit a venit momentul sa ne bucuram de deznodamantul povestii lui Sora.  Daca primele doua titluri din serie nu au fost disponibile pe Xbox One, de data aceasta cei de la Square Enix s-au indurat si de utilizatorii acestei console, titlul putand fi jucat si pe aceasta platforma. As vrea sa incep prin a oferi o bila neagra producatorilor deoarece fanii Xbox nu au acces la celalte doua titluri mai vechi ale seriei, iar povestea poate parea incompleta. Ca o consolare, totusi, Square Enix a publicat mici rezumate video ce vor pune fanii cat si noii veniti la zi cu cele intamplate.

Povestea jocului ne trimite in lumea celor mai recente filme, cat si animatii din lumea Disney, reusind sa creeze pana in cel mai mic detaliu fiecare lume pe care o vizitam. Sora, alaturi de Donald Duck si Goofy au misiunea de a recapata puterile si potentialul lui Sora, explorand lumile Disney infruntand armatele Heartless, Nobodies si Unversed. Combatul jocului este simplist, dar in unele momente spectaculos, destul de usor de prins, care straluceste in luptele cu boss-ii. Nu foarte greu de batut, ofera totusi un challenge considerabil. Din pacate camera in anumite situatii o poate lua razna, creend cativa timpi morti din care mi-a fost uneori greu sa revin. Chiar daca inamicii sunt acum mai mari si mai fiorosi, Sora se foloseste de clasicul Keyblade, insa, si de ajutorul unui nou tip de atac intitulat Attraction Flow ce ne va invoca diferite elemente din parcul Disney. De exemplu un carusel in care nu suim si din care putem trage de la distanta, sau o nava a piratilor ce lanseaza valuri in multimea de inamici. Abilitati ce devin active dupa folosirea a catorva atacuri normale.

Chiar daca misiunea noastra este de a recapata puterile lui Sora, in fiecare lume in care vom poposi, vom avea de facut si alte misiuni secundare sau sa interactionam in alte mini game-uri specifice acestor zone. Altfel spus, de foarte multe ori main quest-ul intra intr-un con de umbra, iar jocul se focuseaza pe povestioarele ce apar in zonele pe care le exploram. Daca mai adaugam si faptul ca multi jucatori, cel mai probabil, intra in lumea Kingdom Hearts pentru prima data prin titlul de fata, povestea principala devine foarte greu de urmarit.

Gameplay-ul, acestui titlu este destul de simplu, plecand de la baza ca un hack and slash cu ceva elemente de RPG, unde ne putem echipa cu diferite obiecte pentru a oferi personajului mai multa viata, mai mult mp ce ne ajuta la folosirea diferitelor abilitati, cat si la schimbarea Keyblade-urilor, ce le vom dobandi la finalul fiecarui capitol.

Motorul grafic Unreal Engine 4 se achita bine de sarcini, nu pare exploatat, lasand loc nostalgiei, cu ajutorul culorilor vii folosite in povestile Disney. Din punct de vedere vizual, Kingodm Hearts III ofera un eye candy cu adevarat special, mai ales pentru fanii universului creat de celebrul Walt Disney. In egala masura, atomsfera si aerul fanteziei trezesc copilul din mine, mai ales cand revad personaje precum Hercules sau Buzz Lightiyear, si bineinteles, sa nu-i uitam pe Donald, Goofy si multe alte personaje alaturi de care am copilarit. Muzica se ridica la aceeasi inaltime, iar vocile din acest joc sunt perfect alese, personajele principale fiind jucate de aceiasi actori din primele doua jocuri principale ale seriei.

Kingdom Hearts III a facut ca fanii sa tanjeasca si sa astepte atatia ani pana la aparitia lui, iar din punctul meu de vedere, chiar daca a fost prima interactiune cu aceasta serie a meritat. Chiar daca poti parea pierdut in aceasta lume a jocului, cand vei incepe sa prinzi firul acestei povesti vei fi placut surprins. Mai ales cand vorbim de interactiunea cu personajele din lumea Disney.

Kingdom Hearts III a fost oferit site-ului nostru de Square Enix.

- Lumea Disney

- Diversitatea Gameplay-ului

- Camera in timpul atacurilor o poate lua razna

-Povestea iti va da cateva batai de cap, mai ales daca nu esti la curent cu evenimentele titlurilor mai vechi din serie

8.6
8.8
8.5
8.6
8.7
8.8
8.7
8.5
8.7

Square Enix s-a intrecut pe sine livrand ultimul joc din seria Kingdom Hearts la cel mai inalt nivel. Grafica jocului exceleaza, povestea ofera multiple finaluri, avand in acelasi timp rejucabilitate. Chiar daca ne asteptam ca acest titlu sa fie ultimul din serie, este posibil sa apara o alta editie REmix, precum au primit celelalte jocuri din serie, unde sunt adaugate cateva noi cut-scene-uri sau alte segmente noi din joc.

8.7