Crash Team Racing: Nitro-Fueled
0

Dupa ce acum doi ani, Activision ne-a reamintit de momentele placute ale tineretii, relansand Crash Bandicoot ce intr-o vreme de mult apusa era nelipsit de pe consolele Playstation, a venit momentul sa se bucure de un remake Crash Team Racing, bijuteria creata de Naughty Dog si uitata de timp odata cu noile generatii. Ca un vin bun, CTR isi arata clasa si pe generatia actuala, multumita studioului Beenox care a fost intrebuintat de Activision in a slefui acest diamant numai bun de prezentat noului public.

Adventure Mode revine, insa ofera doua posibilitati jucatorilor. Puteti opta, cei mai nostalgici dintre voi, pentru modul clasic, unde alegeti un personaj si mergeti cu el pana la final, sau, noul mod intitulat Nitro-Fueled. Acesta ofera posibilitatea de a schimba personajul din mers si in plus, puteti aduce noi customizari kart-urilor. Pe masura ce jucati, veti primi banuti cu care puteti debloca ce va pofteste inima. Sunt douazeci si cinci de personaje de unde puteti alege, printre care Crash Bandicoot (bineinteles), Coco Bandicoot, Dingodile, Ripper Roo, Pura, etc.

Pentru cei care doresc un joc rapid, pot opta pentru optiunea Arcade. Aici gasiti suficiente moduri de joc, pentru a nu va plictisi. Printre ele single race, cup race, battle, time trial, toate la fel de distractive si dificil de indeplinit. Pentru incepatori recomand sa incerce mai intai easy mode, pentru simplul fapt ca CTR este destul de agresiv pe dificultate ridicata. Jocul intra cu succes in categoria “easy to play, hard to master”. Pe masura ce veti capata experienta, titlul devine din ce in ce mai spectaculos si mai rewarding. Pe trasee intalniti cutii care va pot da arme cu care sa va atacati oponentii. Apoi pistele sunt presarate cu speed boost pe care daca le nimeriti, bineinteles, veti reusi sa luati un avantaj considerabil. Daca reusiti sa va coordonati miscarile, CTR devine unul dintre cele mai spectaculoase jocuri pe care le puteti incerca cu prietenii. Titlul suporta couch co-op, numai bun de a fi jucat la petreceri.

Aveti la dispozitie 31 de trasee pe care va puteti delecta atat singuri cat si cu prietenii. Din pacate, doar 17 dintre ele apar si in Adventure Mode, decizie ciudata a producatorilor, insa lucrurile nu pot fi niciodata perfecte. Totusi, veti avea la dispozitie toate traseele din versiunea originala, iar aici amintim Volcano Island, iar pentru cei care intr-adevar vor sa devina maestri pot incerca Thunder Struck sau Desert Storm.

Pe masura ce prindeti experienta, ridicati dificultatea, iar satisfactia va fi din ce in ce mai mare cand veti reusi sa treceti linia de sosire cu cateva milisecunde in fata locului secund. Din pacate, sunt momente in care jocul pare nedrept cu jucatorii, mai mult, as zice ca triseaza. Mai ales in duelurile cu bosii, indiferent de cat de bine performati, vor gasi de fiecare data o metoda prin care sa recupereze handicapul si sa se lipeasca de voi aproape de linia de sosire. Aceasta problema imi aduce aminte de titlurile Need for Speed mai vechi, si sincer, speram sa nu le mai intalnesc intr-un joc actual.

Activision s-a achitat excelent in a indeplini dorinta fanilor de a juca din nou unele dintre cele mai populare titluri ale anilor 90-2000. De acum, speranta mea este ca voi vedea in viitorul apropiat si cateva jocuri originale cu indragitul personaj creat de Naughty Dog. Tinand cont ca Bandicoot este un personaj prietenos si cu cei mai mici copii, succesul sau pare garantat. Intre timp, Crash Team Racing: Nitro Fueled este cel mai bun joc pe care puteam sa-l primesc la inceputul acestei veri toride, care, cu aerul sau de vacanta, ma tine aproape ore intregi.

Crash Team Racing: Nitro-Fueled a fost oferit site-ului nostru de Activision.

- Crash Team Racing poate fi jucat pe generatia actuala de console

- Multe moduri de joc

- Toate traseele originale se regasesc in titlul de fata

- Couch co-op

- Un pic prea dificil pe alocuri

- Tinde sa triseze uneori

9.5
9.8
9.2
9.6
9.0
9.2
9.0
8.5
9.2

Crash Team Racing: Nitro-Fueled este unul dintre cele mai simpatice jocuri pe care le-am jucat anul acesta. Are toate ingredientele necesare pentru a te distra maxim, mai ales cand inviti si cativa prieteni.

9.2