Articol curent
Life Is Strange: Before the Storm – Episode 1
0

Primul sezon din Life is Strange a fost dupa cum ii spune si numele, ciudat. Un joc in stilul celor de la Telltale Games, dar unde deciziile au contat intr-adevar in desfasurarea povestii. Pe de alta parte, tematica telenovelistica a facut din acest titlu un joc mai mult de nisa si greu de digerat. Pentru a juca Life is Strange ai nevoie de o anumita stare de spirit, multa ingaduinta la comportamentul de adolescenta al personajelor si la non-problemele lor. Bineinteles, pentru a face jocul interesant, cei de la Dontnod Entertainment au introdus suficiente momente cu adevarat interesante care, personal, m-au facut sa indragesc acest titlu.

Nu eram convins ca voi mai avea ocazia de a juca noi episoade din universul lui Chloe si al lui Max, dar, cei de la Deck Nine s-au incapatanat sa lucreze la un nou mini-sezon ce se va intinde pe trei episoade si care se va lega de evenimentele de dinaintea celor din primul sezon. De aceasta data Chloe este personajul principal, iar primul episod ne arata cum reuseste sa se bage in incurcatura de fiecare data cand are ocazia; chiulul de la ore, nopti petrecute in baruri si un jurnal destinat lui Max in care povesteste toate trairile ei. Daca in primul Life is Strange, povestea s-a axat pe prietenia dintre Max si Chloe, in Before the Storm vedem cum Chloe s-a imprietenit cu Rachel Amber si cum aceasta prietenia s-a dezvoltat pana la disparitia lui Rachel.

Desi o idee siropoasa si pe alocuri neinteresanta, povestea primului episod a reusit sa ma tina atent pana la finalul ei. Daca ar fi sa fac o comparatie cu primul episod din sezonul anterior, as zice ca face totusi un pas inapoi. Lipsa unei puteri a lui Chloe care sa faca gameplay-ul mai interesant, si plot-ul care ramane inferior celui precedent, imi dau o oarecare teama ca Before the Storm va trage in jos seria.

Pe partea tehnica, noul sezon se prezinta o idee mai bine. Desi nu vad nicio diferenta din punct de vedere grafic intre cele doua sezoane, am observat totusi o imbunatatire la partea de lip-sync. Daca va aduceti aminte, Life is Strange a stat dezastruos la acest capitol, iar producatorii au recunoscut acest fapt si cu toate acestea au declarat atunci, ca resuresele au fost investite in alte laturi ale titlului, iar lip-sync-ul a ramas si pana in ziua de azi foarte prost. Din fericire acum lucrurile stau mult mai bine, desi departe de a fi perfect.

Ca o concluzie, nu sunt sigur ca pot recomanda cu toata gura Before the Storm. Poate ca urmatoarele doua episoade vor fi mai interesante si vor transforma acest mini-sezon intr-un must play. Momentan, raman rezervat in a-mi crea o parere finala.

Alegeri care par sa conteze

Lip-sync rezolvat in mare parte

Personaje interesante